Pages

Jumaat, 19 Ogos 2011

mY FiRst Entry


Bismillahir rahmanir rahim..

Ini kali pertama saya masukkan entry dalam blog saya ni... kira mcm TEST ENTER la ni..Segala yang dinukilkan di blog ini adalah berdasarkan koleksi yang saya suka.. :) Samaada dari koleksi yang saya simpan sendiri sejak zaman2 dulu masa blum ada blog ni atau mungkin jgk banyak dari yang d baca n d copy dari bloger2 lain.. maaflah.. kalau korang tak suka saya copy korang punya.. tp niat dihati hanya untuk baca.. dan saya mmg suka simpan ape yang saya minat...

Bersandarkan pengalaman dan ilmu yang kurang dan terbatas ni mohon maaf dan mohon komen jika sesiape terbuka n terbace ape2 entry dalam blog ni kalu ade kekurangan.. Mudah2ah dibukakan lg taufiq n hidayah Allah agar setiap ape yang tercatat dalam blog ni hanyalah yang baik2 sahaja wpun bkn yg terbaik
utk tatapan n bacaan korang...Syukran kerana sudi melawat blog ini.

0 comments:

Catat Ulasan

:: Candle OF Life ::

:: About Life ::

RENUNGKAN....