Pages

Khamis, 6 Oktober 2011

HiDuP MeSti TeRuS


Memang hidup tak semudah yang disangka... tak semudah ape yang kita jangkakan.. tak selalunya kita dapat ape yang kita harapkan .. tapi kadang kala kita sendiri pun tak tahu ape sebenarnya yang kita mahukan... ape yang kita cube cari.. ape lagi yang tak cukup... inikah lumrah hidup manusia... inikah aku..???



tapi tak semudah itu untuk aku melupakan ape yang pernah aku miliki... ape yang pernah aku cari... aku hargai.. aku sayang... aku tak mahu kehilangan... tapi aku selalu berputus asa.. dan setiap kali aku down.. hanya aku yang boleh menaikkan semangat aku semula...hanya kau pendengar setia aku, kertas.... tapi skrg aku dah ada blog yang boleh buat aku bahagia...

sebenarnya hari ni aku sangat bosan .. itu ke yang aku fikirkan??? yang buat aku bad mood..?? bukan.. bukan...bukan... entahlah aku pun masih tak faham dengan diri aku ni...

skrg ni cube ckp dengan diri tu mcm ni :-

- indahnya hidup andai hati berbicara tentang kebaikan.. jangan sebut lagi tentang kegagalan..

- A day will never be anymore than what you make of it. so jadikan setiap hari indah seperti pelangi yang sarat dengan kenangan manis..

- Jika tidak suke sesuatu, ubahlah. Jika tak boleh mengubahnya, ubahlah sikap tu. dan janganlah asyik complain je..
 

- Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that...

- HIDUP MESTI TERUS... biar ape pun yang buat kt jatuh.. bangunlah semula untuk meneruskan perjalanan hidup ini... pasti ada kebahagiaan yang menanti dihadapan...

so now... i'm release....

0 comments:

Catat Ulasan

:: Candle OF Life ::

:: About Life ::

RENUNGKAN....